maanantai 25. huhtikuuta 2016

Työssäoppiminen



Olen työssäoppimassa Salon Seudun vihreät ry puolueessa.
Työni on melko laaja ja melko itsenäistä.

Tästä pääsee heidän fb sivuille.
Tästä taa pääsee heidän omille kotisivuille.
Täältä löytyy heidän twitteri.

Teen 4h työpäivää kello kymmenen ja kahen välissä.
18.4-25.4 välisenä aikana olen tehnyt mm.

Ottanut salosta kuvia, kuvien ottamiseen menee yllättävän paljon aikaa ainakin kun joutuu reissaamaan ympäsi saloa vuohensaa-halikko yms väliä.

Muokkasin kuvia, nimesin, jaottelin ne kansioihin teemojen mukaan ja jaoin ne dropboxissa.
Tässä muutama kuva!
 

















Olen perehtynyt muihin vihreisiin puoluesiin ja heidän graafiseen ulkonäköön yms.
Olen tutustunut myös vihreiden omiin graafisiin ohjeisiin.

Valokuvista on tulossa kolme eri vaihtoehtoa Salon vihreiden fb:n kansikuvaan. Suunnitelmana olisi muokata niitä illulla piirtämällä niihin kaikkea.

Olen suunnitellu somekanavien graafista ilmettä twitter, fb, instagram yms.

Etsinyt ideoita joita teen Diy menetelmällä vihreille myytäväksi tapahtumiin.
Minulla on pari todella hyvää ideaa ja alan niitä sitten työstämään.

Mitä graafiseen puoleen tulee, niin olen sunnitellut heille omaa logoa.
Olen myös katsastanut heidän logoehdotus- kisan logoja ja niistä saanu inspiraatiota.
Omat logosuunnitelmat ovat vielä melko karkealla pohjalla.
Tuossa on pari ehdotusta.
Jotain vihreisiin ja heidän arvoihin liittyvää.

Suunnitelemme myös matkaa Helsinkiin puoluetoimistoon joko täksi viikoksi tai ensiviikoksi ja sieltä saadaan lisää materiaalitietoa yms.

Saan myös tulevaisuudessa kirjoittaa yhden lehtijutun hetikun napsahtaa joku hyvä aihe !




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti